marți, martie 10, 2009

Astenie de primavara

Fiecare zi e mai ciudata ca alta.Cum am inceput primavara,cum au inceput barfele.Si nu oricum,ci din ce in ce mai intense.Nu inteleg si nu cred ca voi intelege vreodata de ce fiecare dintre noi ne-am intors impotriva tuturor si invers,cand de fapt toti suntem o apa si-un pamant,si daca stai sa te gandesti,candva,toti "am mancat din aceeasi farfurie".
Stiu,lucrurile mici se uita.Mai nou,a aparut o anumita persoana care si-a facut un blog in care critica "tot ce apuca" ca sa zic asa,si pe fiecare in parte.De ce aceasta persoana sta sa-i analizeze pe altii si sa-i critice,sa barfeasca,sa scoata fel de fel de vorbe despre persoana respectiva,si nu se uita la ea intai inainte de a vorbi?Frate,e curva,e proasta,e cocalara,a facut-o cu nu stiu cati si-asa mai departe,pana la urma e viata ei personala,daca ei ii place ( sau lor,ma rog) ar fi cazul sa o lasam "in plata Domnului",pentru ca eu personal,chiar nu gasesc nimic special.
Sunt lucruri pe care le stim cu totii,dar care nu prea afecteaza sau intereseaza pe cineva anume.Parerea mea.Pana acum toti si-au vazut de treaba lor,si o vor face in continuare.Ma rog,cu exceptia acelor persoane care ador sa traiasca prin viata altora,si sa-si piarda timpul barfind,jignind etc. pe altii.
Simtiti-va bine fratilor,asta inseamna ca sunteti niste persoane mult prea importante si atrageti cam mult atentia,ceea ce multi nu reusesc,desi se straduiesc din greu.

P.S. : Nici nu vreau sa-mi imaginez ce o sa se scrie despre mine si prietenele sau fostele mele prietene si asa mai departe.(ha!)

Niciun comentariu: