miercuri, martie 18, 2009

Oh God..

Deci saptamana asta a fost (si va mai fii) una dintre cele mai grele si mai urate saptamani de cand am inceput scoala.Teste,ascultat,proiecte,activitati etc. IN FIECARE ZI frate..Cel putin la anumite materii chiar nu inteleg de ce se complica respectivii profesori,din moment ce NU ESTE PE PROFILUL NOSTRU!!
Si totusi.Dadada,am inceput dieta,mi-a "impartasit-o" Dana Matei (Iti multumesc Dana inca odataaaa!!) si trebuie sa recunosc ca e foarte dificila,si ma simt slabita,pentru ca ea consta mai mult in carne de care chiar NUMAI VREAU SA AUD si in fine,nu stau s-o insir.
Am inceput si teatrul la engleza..o sa incepem si o chestie foarte interesanta si tare la romana,legata bineinteles de teatru,regie..Pana mea.Trista si obositoare saptamana.Oh God..maine sunt si la studio pentru repetitii..Off...
Sfarsit.

Niciun comentariu: