sâmbătă, aprilie 25, 2009

7:46

Am baut apa.Cand am iesit pe usa,unchimiu numai sforaia si varmiu dormea ca un prunc :).Cand mi-am potolit setea,am auzit iar un sforait.Am crezut ca e mama.Cand sa ma duc spre mama,la o barfa mica cu Domnul Toaleta,unchimiu iar sforaia.M-am grabit sa ajung mai repede la baie sa nu-l mai aud.Cand sa aprind lumina,bec ars.Mi-a trecut si chefu'de discutie.am revenit in camera.Era un aer inchis.Mi-am luat mp4,i-am dat play de unde a ramas,acum ca piesa lui jojo s-a sfarsit,a inceput Timberland Ft. Justin Timberlake-Release,in fine, (am uitat sa mentionez ca m-am mutat din pat la birou,ma doare spatele de morrrrr),m-am trantit umpic cam prea tare pe scaun,dar n-a avut nimic momentan,inca nu s-a facut bucati,am deschis geamul.Satul asta linistit (cand vrea el),a inceput sa prinda viata,am observat o masina pe sosea,acum un om pe trotuar.E ceva.Cateva pasari si-au facut vocalizele de dimineata,lasand ca,odata cu aerul rece si proaspat de afara dupa o ploaie de alaltaieri seara,(si aseara probabil), glasul lor ce nu stiu,parca te linisteste asa,ba nu,nu ca te linisteste..te relaxeaza...:) A inceput Claudia (ex:Candy)-Candy .Lol.Schimba.Jay Sean-Ride it.Neah...Next.Ahaha...Asta da.Glance,colegul meu de la trupa,una din melodiile lui,mai ceva ca 2pac,mwahahaha.E chiar tare melodia.A,am vazut o carutza si inca o masina.Tare.E innorat.Un om trage cu atata pofta dintr-o tigare,asa de dimineata..Mi-e somn.M-am plictisit.Ma doar toate cele.Am amortit.Casc.Respir.Ascult Glance. "Never talk about me bitch.." lalala,e pe sfarsite.Casc din nou.Mai trece o masina.Ah...Joe Jonas-Gotta find you...hahaaaaaa am avut prima melodiile si filmu',sunt cea mai bazata,sa moara pufuletii mei din magazin de ciuda.
Gata am zis.
Mi-e dor de Veli.
Iar ies dupa blog.
Sfarsit post.
P.S.: e 7:59.
Sfarsit post 2.

Niciun comentariu: