sâmbătă, aprilie 25, 2009

E 6:06,nu am idee de titlu.

Mda,si cum ziceam.E 6:06 iar eu nu am inchis niciun ochi deoarece si pentru ca au ramas la mine niste rude...uhm,si al meu unchi sforaie groaznic,"zdruncina" casa asemenea ( sa nu zic "ca") unui cutremur.Aha,si apropo de cutremur,haha!Eu eram in casa,editam o poza,si de obicei,cand mai trece cate un tir pe sosea,se zguduie umpic pamantul asa,in fine,si eu in gand "a,iar trec tir-uri",cand incepe mobila sa faca urat sa cada tot dupa ea,se "misca" casa,eram si singura inauntru,urlu la mama (OMG) si nici ea nici tata nu l-au simtit,pana mea,a fost urat ptr mine,mai ales ca ma gandeam si la tot felul de chestii nashpa in momentele dinaintea lui (spirite and stuff).
Anyway,lasand la o parte povestea asta,e 6:13.Eu tot nu dorm.Am luat telefonul si am tastat repede "Neatza",apoi contacte->Iub`.Eh.Asta e,e doar 6:14,nu e nimic grav.Ma doare spatele incredibil de tare de cat am stat asa rezemata,brigada inca continua,am o groaza de scris si invatat,cred ca iau pauza de studio cate e acum cu brigada ptr ca nu fac fatza.Deci,deviez umpic dar..AM CASTILE DE LA MP4 IN URECHI,SI TOT AUD CUM SFORAIE IN PASARICA VEVERITEI CAPROASE NAPARLITE CU LAPTE DE IARBA DE BAMBUS !!!
Damn it.Nu suport.Sforait sau plescait.Sau sa vad pe cineva ca baga 5kg de mancare dintr-odata in gura.Mor!I-a venit randul Dalmei cu "Love was never her friend",melodie care,deja ma face sa adorm..
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........
Am inceput si o "mica afacere" ca sa-i zic asa,haha.Haine/accesorii/incaltaminte.Exakt.Vand chestii d-astea.Unele din Romania,unele din Germania (astept sa ajunga varu',ca i-am dat lista cu ce sa-mi aduca de acolo sa vand aici).Nu stiu,adica chiar ar fi o idee sa deschid un magazin d-asta asa in Lehliu-Gara,cu produse d-astea foarte tari,nici prea scumpe,nici prea ieftine.
Si totusi.
Unchimiu sforaie grav,imi vine sa dau cu laptopu'de pereti,numai pot frate,numai pot,n-am dormit toata noaptea ca a sforait el in cacat!!!Ce sa mai dau volumul la mp4 la maxim ca e full,numai merge.Moama.Mor de draci,numai pot.
Ascult Michael Jackson "They don't really care about us".Il iubesc.El a dat start la tot.El e "regele",vorba aia..Doamne ce mi se inchid ochii..Am intrat pe toate site-urine posibile si imposibile numai ca sa am ceva de facut,pe mess e evident ca nu e nici dracu'.Toti dorm.Normal.Numai eu stau la 6:25 treaza ca proasta si scriu pe blog ca sa nu ma ia somnul si sa imi ocup timpul.Sper sa se trezeasca odata ca o iau razna.
Beyonce,"Ave Maria".Superba melodie.Superba Voce.Superba artista.
Nu stiu,de la o vreme nu ma simt bine,adica nu stiu...Ma simt asa...de parca m-am pierdut.Nimic nu mi se mai pare special,nimic nu ma mai intereseaza,totul mi se pare asa...nu stiu...ca o poza editata de om.Cu fel de fel de efecte,insa nimic natural.Cand privesc in jurul meu,ma simt ca un batran infrigurat,caruia i-au cazut ochelarii de vedere; totul mi se pare incetosat,nesigur,intr-o cautare continua de "ceva".
"Intoarce-te si miroase ceea ce nu vezi.Inchide ochii si totul iti va fi clar."

As vrea sa scriu,sa ma descarc,sa elimin energia asta negativa ce-mi invadeaza venele si creierul zilnic,dar nu pot.De fapt,nu ca nu pot,nu stiu.Nu stiu cum/cu ce sa incep si cum sa termin.Agitatia a inceput sa faca parte din viata mea de zi cu zi.
As vrea sa plec,sa ma imbat de fericire,sa uit de tot,sa numai stiu nimic.Absolut nimic..Cine sunt,oricum nu stiu.Cine sunteti?Cu siguranta.Dar o sa uit..Am sa-mi bag sufletul la clor,pentru a-l decolora.Pentru a va decolora pe voi si amintirile avute impreuna.Pentru ca fiecare clipa ce ma facea odata sa zambesc,acum ma apasa.Ma apasa,nu ma doare.Eu nu stiu ce e aia durere.Durerea pentru mine a ajuns a fi ca o anestezie.Amortesc.Numai simt nimic.Sunt imuna la alte lovituri si sageti aruncate spre mine,spre inima si sufletul meu.
Sunt si eu un om.Unul ca toti ceilalti.Unul ca toata lumea.Daca am reusit sa fac mai multe activitati de la o varsta destul de frageda,asta nu inseamna ca e usor,sau ca m-am schimbat pentru ca am ajuns intr-un punct,care,abia se zareste,sau ca am uitat de unde am plecat.Nu e usor,e al dracu' de greu!!!E greu pentru ca in mai putin de o luna implinesc 17 ani.
Timpul trece pe langa noi,fara sa-l simtim,fara sa ne bucuram de el,fara sa profitam!!Si vreau sa va intreb,tineti minte cand eram copii,si ne jucam de dimineata pana seara "de-a v-ati ascuns";"flori,fete si baieti";"elastecul";"sotron" etc. ?Tineti minte cat ne bucuram daca ne dadeau ai nostrii 5 mii sa ne luam si noi o inghetata?Tineti minte plecarea mea dintre voi? :)
Plecasem,dar nu m-am indepartat...Nu eu :).Copilaria mea e pe sfarsite.Inca un an si sunt majora.Independenta.Doamne,ce n-as da sa am iar 4 ani!!Ce n-as da sa retraiesc momentele in care dadeam concerte in fata casei!!Ce n-as da sa ...Ce n-as da sa fi fost destul de desteapta sa-mi dau seama ca nimic din viata mea nu se va schimba,ca totul va ramane exact cum l-am lasat.
Dar niste cuvinte nu pot da timpul inapoi.Nu poate schimba nimic.Sunt doar cuvinte ce le-am spus si azi,si ieri,si anul trecut...
As vrea sa plang,dar momentan nu am glas.
As vrea sa rad,dar momentan nu am implinire.
As vrea sa ma multumesc,dar momentan nu am fapte.
As vrea sa ascult...
Dar cine ma asculta pe mine?...

Am o inima cu ploaie si un corp cu epiderma decolorata..
Totul se intampla cu un motiv..
Fiecare intrebare are raspunsul ei..
Acolo..Undeva...


E 7:02.
Ascult Keri Hilson,"Energy",ma doare talpa piciorului drept ptr ca stau cu picioarele stranse la piept,am gatul uscat si ma doare,probabil am racit,ochii imi sunt atat de obositi...Imi petrec mana prin par,si tastez in continuare.
A inceput sa se lumineze bine de ziua,totul e calm si linistit.
In afara livingului,mai bine zis,a intregii case,din cauza valului de sforait,da fie.Ma simt fara vlaga,si incerc sa-mi dau seama la ce ma gandesc,ce-mi trece prin minte,insa nu pot.Toata constiinta mea e ingropata in confuzie si adevar,in oboseala si vise,in iubire si lacrimi de dor...

7:08.

Ma transform intr-o ploaie de sentimente,si s-a pus singur scrisu'italic.Ochii au inceput sa faca matanii in fata proprie-mi fiinte,pentru a le da libertatea de a se odihni,dar ceva ma retine.Am inceput sa casc din ce in ce mai mult,diriga ne-a spus ca noi cascam din cauza faptului ca plamanii nostrii nu primesc destul oxigen,nu de la somn.Acum..asa o fii,dar ....



dar...

Am sa inchei acest post,am sa dau acolo "log off" si "x",am sa mai "bantui"prin site-uri,iar cand toti se vor trezi,Cosmina va dormi.Da...Si Cosmina abia asteapta sa simta placerea interactiunii dintre obrazul stang si perna...Spatele o omoara pe Cosmina,ea are enorm de scris si invatat,ea trebuie sa ia note,ea trebuie sa se ocupe foarte bine de scoala acum,ca e aproape de sfarsit.

Cosmina a incheiat post.

Niciun comentariu: