sâmbătă, mai 02, 2009

Cine sunt eu?



Cine sunt eu?
Un punct minuscul in aceasta lume,
ca o stea printre milioane de alte stele.
Un suflet printre milioane de alte suflete.
O fiinta.
Un om cu sentimente.
Am si eu povestea mea ca toata lumea,
Iar cand eu nu voi mai fii,
O stea
acolo,sus,in indepartatul si infinitul Univers
va straluci pentru mine
in amintirea mea,
printre milioane de alte stele..
Stii,
Eu incerc sa fiu o fire vesela si optimista,
pentru a putea merge mai departe.
Cel putin incerc.
cine sunt eu?
cum sunt eu?.
..sau pe unde voi fi?
cum voi fi?, cine voi fi?
.....prea multe intrebari pt prezent
…nu-i bine sa constientizez unde ma aflu,
caci ma dezamagesc,
insa in acelasi timp,
nu ma pot opri din a ma compara pe MINE cu cei din jur
…ori mai bine zis PE CEI DIN JUR cu mine?
......mai bine neg toate intrebarile si cu ochii inchisi,
necontientizand deci, voi ajunge UNDEVA….
Insa, in cine ma incred eu in drumul asta,
cand nu ma cunosc nici macar pe mine atat de bine,
incat sa ma indrept spre UNDEVA….
…cea mai importanta persoana din viata mea voi fi EU
…cand voi avea deosebita onoare de-a face cunostinta cu
MINE!
Iei in deradere intrebarile adresate mie personal?
Aha,tu care citesti postul in clipa asta.
Te bufneste rasul,huh?
Dar tu amice?
Ia intreaba-te pe sine,
si asterne-ti apoi pe o bucata de hartie
gandurile si aspiratiile.
Dar nu.
Nu cele de moment.
cine esti?
ce te face pe tine fericit?
cine vrei sa fii, unde sa ajungi?
...stii?
...dar ai tu oare in vedere ca sunt lucruri care nu tin in mod direct de tine,
desi pe tine te privesc in mod direct?…
Uneori,avem teninta a crede ca totul depinde de noi...
Dar avem dreptate oare?
Putem avea in vedere ca oamenii se schimba.
Uneori radical,intr-adevar.
Chiar si noi ne putem schimba.
Intentionat sau nu,o facem,de multe ori insa..
Fara sa ne dam seama.
Exista si posibilitatea de a da vina pe anumite fapte.
Fapte sau intamplari.
De frica...
Frica de ce?
Frica de noi sau de cei din jur?
De ce ne-ar pasa de parerea celor din jur?
De ce?
Toti spunem ca nu ne pasa,ca pot vorbi,povesti,crea basme si romane
Despre intreaga noastra viata,
Dar adevarul este,
Ca desi ne batem cu pumnii in piept
Ca suntem indiferenti si imuni la ce se spune despre noi,
Ne pasa.
Ne pasa si ne doare.
Desi nu recunoastem,pentru a face pe zmeii.
In fine.
Sunt doar chestii pe care cu totii le stim.
Le stim si-atat.
Eu sunt doar adevarul..si adevarul nu minte : )

Niciun comentariu: