miercuri, mai 13, 2009

Pe fuga.

Da.pai..
Am inceput si eu sa citesc cartile din seria "Amurg" si sunt chiar tari.
Chiar super tari.
Am citit "Dictionar pentru indragostiti" pe care O RECOMAND!!!
Deci e superba cartea.
Pur si simplu,razi singur/a ca nebuna,
Are tot: dragoste,drama,joaca,scoala,sentimente TOT! (inimioara)
Asa...Am avut si noi cateva "inspectii",am dat deja o teza,urmeaza alta,maine,la geografie,
vinerea viitoare (de ziua mea),la romana si pe 28 la engleza (nu stiu sigur cand cade).
Mdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Siiiiiii abia astept sa treaca anul asta,sa numai facem fizica,mate,chimie si alte materii cu care noi nu avem si nici nu vrem sa avem vreo legaturaaaaaaaaa,deeeciii mediile vor creste foarte frumos incepand cu anul urmatoooorrrr...
Siiiiiiiiiiiii pe 12 am facut 6 luni cu iubitul meeeuuuu (inimioare,inimioare,inimioaaareeeeee)
Si sunt cea mai foarte fericitaaaaaaaa!!!
Iti multumesc pentru ca faci fiecare clipa sa fie unica in felul ei (inimioare,inimioare,inimioare,inimioare,inimioaaaareeeeee)
Siiiiiiiii ma bucur ca am inceput sa ne intelegem mai bine...noi...
Colegele : )
Adica cu Double A (Andrelele),Cocutsa ,cu Adelina oricum ne intelegeammm,dar oricum incept sa ma repettttt in fine nu conteazaaaa sunt mult prea bine dispusaaaa,hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Si da,chiar ma bucur,sper sa numai existe chestii de genul celor ce au existat pana acum...
Of.
Si da.
Mai e putin pana pe 22.Nu pot sa cred.
A,da.Mi-au venit toate hainele odata (comenzile),asa ca m-au aglomerat cam urat,am avut ceva de plata,dar am rezolvat-o cu mama si nu-mi mai ia cadou de ziua mea,dar oricum consider o parte din haine cadou,asa ca nu se puneeeeee...oricum acei pantofi ("am apa in gura") trebuiesc neaparat cumparati de Cosminaaaaa,dadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
Si au inceput iar fetite d-alea penibile de tzatza(scuzati expresia) pe plictisitorul pe hi5 sa se considere perfecte si unice (ma prapadesc pe jos de ras) si sa comenteze la pozele tuturor,vai-de-capul-meu.
A-HA-HA-HA-HAAAAAA.
Si da.
Deci cam asta e momentan.
Nu stiu cand voi mai scrie.
Cand voi mai avea timp.
Sau chef.
Sau timp.
Ma rog.
Probabil dupa teze?
Hm?
Sau la 00:00 pe data de 22 mai?
hehehe....


Of.
Sfarsit.

Niciun comentariu: