luni, martie 30, 2009

Reclama mocca.

http://bad0religion.wordpress.com/

Deci chiar va rog sa ii cititi postul Domnului Eduard Tulica, in special cel cu "we still have the radio",unde,bineinteles,eu nu puteam lipsi din "reclamele mocca" ( gasiti acolo "poker face"),asa ca m`am gandit sa nu ii raman datoare si sa il rasplatesc,ca nah,ne cunoastem de atata timp. : ) )

De cand baiatul mi`a atras atentia ca am scris intr`un anumit post aproape mereu "numai" in loc de "nu mai",unde el incearca sa faca ca de obicei,pe Mr.Smart Guy ( Numai suntem in generala Edy,numai esti tocilar :D),faptul ca i`am readus aminte de ziua cu ora noastra deschisa din generala,unde,Doamna Dobre,diriginta noastra de atunci,ne explica ca,(virgula) conform noului DOM (sau ceva de genul) cuvintele ce se scriau candva dezlegat,ca de exemplu "nu mai"; "o data"; "s-au" etc. ,sunt corect scrise acum,de fapt foarte corect (cica) si legat,adica "numai";"odata" etc.
Datorita faptului ca mi`am permis sa ii atrag atentia,am ajuns pe blogul lui,bineinteles,descrisa sub forma unei persoane care are impresia ca e foarte originala,ca sufer de "vedetism" si etc. : ) )
Dar asta e.Ma simt din ce in ce mai bine cu fiecare "reclama mocca" si incercarea de a ma insulta sau alte chestii.
Tine`ti`o tot asa ma,ca faceti treaba buna.Lasa sa fiu eu aia care sufera de ea,"cu talentul nearatat" si "actrita,cantareatza,dansatoare",ce dracu',doar ma tzine. : ) )

Niciun comentariu: