marți, martie 31, 2009

Hahaha

Nu stiu care din noi este cel prost.Ca tot ai adus vorba Edy.Nu eu sunt aia care m-am apucat de fumat pentru ca "este misto",desi nu mint,am incercat :),nu eu sunt aia care in generala ma dadeam cea mai desteapta si am luat 5 la o materie de tot cacatu',"tehnologie"(si nu cred ca o sa uite vreun coleg din generala faza asta,imi cer scuze),nu eu sunt aia care am stat cu o persoana pentru ca fuma si mi s-a parut intr-adevar "misto",nu eu sunt aia care "bag" posturi la greu ca sa mi le citeasca lumea,sa par interesanta ( eu personal,ma descarc in cazul in care nu o am pe Simona prin preajma:) ),nu eu sunt aia falsa (si aici prefer sa nu dau exemplu,insa ma refer la prieteni) si lista ar putea continua.
Si nu,nu eu sunt aia care le stie pe toate,dar aici chiar ai gresit cu chestia de gramatica,sincer,imi pare rau ca daca cineva iti atrage atentia unde gresesti,te superi,pentru ca erai obisnuit sa le stii pe toate,adevarat :) Pacat,timpul trece,de fapt a trecut de mult,prietenii raman si se schimba si`asa mai departe.
A,si sincer nu e vorba ca m`as fi atacat,dar devii penibil cu chestiile astea de judecat fiecare persoana in parte,si nu ma refer numai la mine,dar pana mea,asta e daca altceva mai important nu ai de facut :) Daca te`ai atacat atat de mult si ai scris un post cum ca as fi proasta si etc. ,ma repet: Lasa ma ,sa fiu eu proasta :) cel putin eu invatz la scoala,nu la fast-food.
Te pup draga colegule,si sper sa revii la normal,pana nu o sa fie prea tarziu.De fapt..care normal?Poate asa esti tu :)

Niciun comentariu: