marți, martie 31, 2009

Work..work..work..

Well,am uitat sa mentionez ca am luat locul 1 sambata trecuta la teatru la romana,chiar daca cei din Calarasi ne priveau de sus si`asa mai departe,am reusit sa le dam peste nas,ceea ce e foarte bine,un semn bun.
Si totusi..
De maine incep antrenamentele cu majoretele,si sincer parca ma retine ceva,nu stiu,nu ma simt eu in largul meu,dar sper sa fie si sa iasa mai mult decat foarte bine (mai ales la piramida,OMG!) + ca trebuie sa incerc sa pregatesc si un individual hip-hop si o piesa pentru concursul respectiv, + ca o sa avem si teatru la engleza si nu stiu cum o sa fac fatza si o sa ma descurc cu toate,sper sa reusesc,CU SIGURANTA O S-O FAC ! :D
Chiar astept vacanta intr`un fel,chiar abia astept si Pastele si vara si tot!! Abia astept sa fiu cu el zi de zi,de dimineata pana seara,abia astept sa...De fapt numai astept nimic.Mai bine las lucrurile sa curga de la sine.Visez.Normal ca visez!Fiecare avem lumea noastra,unde putem naviga catre fiecare vis,doar noi il putem aduce la realitate.
Aaaa..Si a luat mama carnetul!!Da,da,sunt mandra de mama mea,merge destul de bine,ma rog e la inceput,nah..La vara dau si eu,hehehe..Dar pana atunci..
Noi sa fim sanatosi fratilor! :D

P.S.: I looooove my familly!! ( You are part of us now Veli babe :) )

Niciun comentariu: