sâmbătă, mai 30, 2009

Aiurea!

E aiurea ca trebuie sa ma "impart" intre blog-ul asta si cel de pe wordpress.
Anyway,voi da un copy/paste la ce am scris pe celalalt,ptr ca ma simt aiurea ca sa mai stau s-o scurtez,sau hai lasa ca o scurtez,of!
Azi am avut cam trei treziri:
una pe la 10,am mancat
a doua pe la 1,am fost la buda
si a treia si cea definitiva pe la 4.
AIUREAAAAAA!!
Si inca am o stare de somnn...
Eh,oricum,sunt extrem de fericita ca a venit dad (din Franta)si mi-a adus o groaza de chestii,hahaaaa!!
Si mi-e dor de iubitul meuuuu..
Azi am fost toti patru (eu,iub`,simonetta si ionut) la meci la lehliu si am ras de am crapat,pe urma la un cico in hally si acasica..
Ploua acum.De fapt a plouat toata ziulica,insaaaa,pe de-o parte e superbish,pe de alta..noootttt..
C`est finis :D
Cius!

Niciun comentariu: