miercuri, mai 27, 2009

Traim in Romania

Zilele astea,tot vizitam fel de fel de blog-uri cu haine si chestii de genul.Imi atrage atentia insa un anumit blog,adica doua,dar doar autorul unuia dintre ele mi-a raspuns pana acum,si observ cum haine de genul celor de la magazinul renumit de la noi "o suta cincizeci",la ei se ridica la pretul de opt sute de mii,daca numai mult.
Bineinteles,nu m-am putut abtine sa nu comentez.
Ce crezi?
Primesc commenturi de la autorul respectiv,ca le-am ranit sentimentele prin ce am spus,ca ce,am calatorit eu prin Europa sa stiu ce si cum,ca vai,ca sunt abia la inceput,ca daca tot prosteste lumea,cum de au clientel fidele?
Ok.Ce le-am zis eu vreti sa stiti probabil.
Nu am sa scriu cuvant cu cuvant,dar in mare eu le-am zis ca mai bine ma duc si imi iau haine noi,si le-am urat bafta in prostirea clientelor in continuare.
Le-am dat si raspuns dupa commentul primit de la ei.
Fratilor,sincer,am fost prin Europa,nu toata,dar oricum e ceva,si dupa cum am si eu afacerea asta mica cu vanzarile,magazinul etc. ,e absolut normal sa stiu cum sta treaba.
Dar deh,oamenii s-au atacat si "au sarit de cur in sus".
Si eu raaaadddddd...ma prapadesc pe jos de ras,de cat pot fi de penibili,de banali si de nesimtiti.
De ce?
Pentru ca practic fura omul frate :)
Cum poti sa minti cu atata nerusinare de hainele alea care valoreaza si le gasesti si in magazine la pretul cu care le dau ei NOI,sau in obor eventual mult mai ieftine gen cu vreo 50 ron.
E trist fratilor,dar traim in Romania.O sa ajungem sa ne fie frica sa mai parasim tara,daca deja Italienii ne omoara pe strada daca aud ca suntem romani,si majoritatea in general,de cat au furat "fratii nostrii romani" :)

Hai c-am incheiat si postul asta,astept acum sa comenteze in continuare si sa faca pe raniti si desteptii cu mine,eventual sa imi inchida blog-ul sau ceva de gen.Tipic oamenilor fara cap.Chiar astept sa se irite mai rau decat sunt :))

P.S.: E 11:26 (adica era cand am scris P.S.-ul),ma duc sa-mi fac baie,maine am teza la english si test la geografie,mi-e dor de Simonetta ca n-am vazut-o azi,astept maine s-o ciufulesc; si mi-e dor de iub` enorm,ca de obicei.Noapte buna dragii mei!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa e in Romania, n-ai ce sa ii faci. Am avut si eu surprize de gen, aceasi chestie cu n preturi...tipic romanilor...