joi, mai 21, 2009

Inchipuie-ti ca prietenia s-a fumat, si-acum a ramas doar scrum.

Nimic nou,si nimic vechi.
Vezi tu,chestia asta cu prieteniile e deja expirata.
Si pe mine..
Ce pot sa zic,deja nu ma mai doare : )
Timpul trece,
Oameni vin si pleaca,
Se formeaza prietenii noi
si se termina altele,
Si sirul ar putea continua.
Doar pentru ca eu sunt dificila,
Doar pentru ca eu ma enervez din orice,
Doar pentru ca eu injur pe moment cat pot de mult,
Doar pentru ca mi-i vars pe altii (nervii)
Asta nu inseamna ca sunt rea.
: )
Asta sunt,
cui ii convine bine,cui nu NU.
Si uite problema asta..
Cu colegele mele.
Frate ok,am fost certate atata timp,nu ne-am vorbit,
ne atacam reciproc,
si-asa mai departe..
Dar noi nu putem trece peste o persoana fara sa vorbim,
fara sa schitam un zambet macar.
NU.
Pentru ca noi nu suntem dusmanoase,
noi nu URAM,
si mai ales..
noi nu "ducem cu vorba" pe altii.
Sincer acum.
Ce rost ar avea?
Ati inceput toti cu "vaaaaiii,v-ati impacat?(emoticon shocat)".
Da ma.
Ne-am impacat.
Si poate ca ne vom mai ciondani o groaza pe viitor,
dar in final tot ne impacam.
Si care e problema?
Care e problema voastra?
Ce nu va convine?
Sau trebuie sa aveti subiecte de barfa,tatelor?: )
Eh,
Chiar va rog.
De fapt va rugam.
Continuati voi cu barfa si cu vorbele voastre scoase,
Pe noi nu ne misca.
Ohoho.
Si inca cate s-au scos si se vor mai scoate.
Tine-ti minte:
Un cerc de prieteni nu se face cu compasul : )
Si nu ma cred cine stie ce filozoafa,
mare desteapta,
pur si simplu,stau si ma intreb
cand mama dracu' veti deschide si voi ochii
sa realizati ca nu tot ce zboara se mananca
si ca
asta e lumea REALA fratilor : )
R-E-A-L-A.
Intelegeti voi?
: )
Atat momentan.

The End.

Niciun comentariu: