joi, mai 21, 2009

Stiinte sociale.

Stiinte sociale.
Sunt un grup de discipline academice care studiaza aspectele umane ale lumii.
Ele se deosebesc de arta deoarece folosesc metoda stiintifica în studiul umanitatii,
inclusiv metode calitative si cantitative.
"bibliografie"-Wikipedia.


De mentionat:
Nu voi scrie acest post pentru ca "ne-am atacat" sau alte chestii de acest gen.


Se tot comenteaza pe acest subiect cum ca am fi cea mai proasta clasa din liceu,ca am avea numai manelisti si nespalati in jur
si-asa mai departe.
A.
Si da.
Ca am zis eu ca suntem cea mai buna clasa din liceu.
GRESIT.
O profesoara la ora ne-a spus cum ca noi am fi cea mai buna clasa,
ca de fapt fiecare e "buna" in felul ei,
dar ca noi suntem ok blablabla...
Uhm.ok.
De la a spune pana la a face e maareee,dar maaaaaree diferenta : )
Dragilor,chiar nu va inteleg de ce va consumati
si de ce stati sa analizati totul in jurul vostru,
desi,recunosc,uneori e chiar caterinca,
dar frate,ok,asta nu inseamna ca trebuie sa va considerati cei mai destepti,
cei mai buni,
CEI-MAI-CEI
intr-un cuvant : )
In fine, e problema voastra,parerea mea e ca fiecare profil e bun in felul lui,
adica eu care sunt afona la matematica nu ma puteam duce la mate-info
sau "x"-ulescu care e paralel cu chimia sa se duca la Stiintele-Naturii
etc.
: )
Si imi pare rau.
Imi pare rau ca multi am fost colegi ani de zile,
inca de la gradinita chiar
si acum am inceput sa ne injuram,sa ne barfim,
chiar sa nu ne mai uitam unul la altul.
E urat.
Treaba voastra,dar chiar nu e frumos.
Cine stie ce s-o mai comenta dupa post-ul asta..
In fine.
The End.


P.S.: Got a problem?Solve it.

Niciun comentariu: