marți, mai 26, 2009

Leapsa : ) )

Leapsa primita de la Corina de data asta : ) ), care suna in felul urmator :


1. Isi sarbatoreste ziua de nastere in aceeasi luna (si zi daca e cazul) cu tine: Mama,Edy,Andreea Dragoman
2. Citeste regulat presa: Tata si Cerchezeanu =))
3. Are un frate si o sora: Simonetta
4. Stie multe despre geografie: Adelina
5. Este originar din aceeasi regiune cu tine: Andrelele,Cerchezeanu
6. Prenumele incepe cu aceeasi litera ca al tau: Corina,Mara
7. Ii place la nebunie ciorba de burta: Paul : ) )
8. Ii place muzica populara romaneasca: Ai mei scumpi bunici : )
9. Ii place sa pregateasca bucate: Mama,eu,Mona
10. Alearga periodic dimineata: In vacanta zilnic chiar : ) ) (eu),in rest,vorba lui Edy,cei care chiulesc la primele ore,in special alea de sport : ) )
11. A vizitat de 3 ori Castelul Peles/Bran: Eu.
12. Citeste literatura artistica: Eu,Simonetta,Corina,Edy
13. Merge regulat la teatru/cinema sau mall:Andrei
14. Cunoaste bine istoria romanilor: Cerchezeanu si bineinteles iubitul nostru prof de istorie,Gasca Alexandru pe care in adoraaammmm <2
15. A calatorit prin toata lumea: A mea verisoara Elena.Toata Europa.Si continua cu celelalte continente :


Mai departe cine vrea. : D

Niciun comentariu: