marți, mai 26, 2009

Lenevie.

Deci sunt extrem,extrem de plictisita.Se pare ca am inceput o "caravana" a "Lepselor" (sper ca am scris bine,la starea pe care o am,nu am chef sa ma gandesc la ortografii s.a.),plictiseala e in toi,ore nu se mai fac,nu ai unde sa iesi,ce sa faci s.a. .
Ma simt extrem de naspa,pentru ca perioada asta in care tata e plecat,mama cam "freaca menta" si nu face deloc mancare (la modul supe,ciorbe,salate) si nu am prea mancat bine,sunt balonata tot timpul si nu stiu,chiar ma simt aiurea rau.
Lehliu devine din ce in ce mai gol,numai e ca in alti ani cand parcul era full,toti se adunau si indemnau la multe chestii,caterinca,frumos...Nimic.Asta e.Oricum Terra se duce incet,incet.
Nu am chef de post,nu am chef sa scriu,nu am chef sa invat,nu am chef sa stau,nu am chef de nimic.
Pana mea.
Sa ne "auzim" cu bine dupa ce terminam scoala.Damn.Incep iar studio-ul,incep si canto.Nu am niciun chef.Dar ma rog.Asta e.
Cam atat.
Oricum n-am chef.

Niciun comentariu: