miercuri, mai 13, 2009

O-BO-SEA-LA.
Asta e cuvantul.Pur si simplu, "ma simt la capatul puterilor" e mult prea exagerat.Mult prea mult.Ma simt asa..aiurea : )
Adica e prima oara cand abia astept vacanta,chiar vorbeam cu Lori,nu sunt(em) singura(ele) persoana(e) care spun aceleasi lucruri,adica frate,parca s-au adunat mult prea multe anul asta,si inca se aduna..
Devii frustrata,te enervezi din orice "chichita",acum razi,peste 2 minute intri in depresii,e ciu-dat.Ciudat.Da.
Hm..
In fine.
Acum am sa vorbesc cu el..
Si am sa ma bag la somn..
Seara trecuta n-am dormit,sper sa se intample "minunea" de a ma odihni in aceasta noapte,
Maine am teza la geografie
NU am invatat,NU am vrut,NU am putut,NU m-am simtit in stare.
Situatia e destul de naspa.
Eh,o sa fie bine.
Somn usor (mie,am luat-o si razna,lol).


"Vreau sa traiesc cu gandul ca maine e maine,stii, Si sper sa treaca mai repede ca azi, Ma p*s pe ea de zi .."

Niciun comentariu: