sâmbătă, mai 16, 2009

Oh God..Not again..

E 3:15.Adica ma rog,era 3:15 cand am inceput sa tastez.Ma dor buricele degetelor de la porcaria aia de patratel de la laptop,in fine.Ideea e ca am din nou una din serile alea in care nu pot dormi de frica sau oboseala sau mai stiu eu ce + ca saptamana asta am avut cam multe cosmaruri,maine..la 3 dimineata pleaca tata,adica luni la 3 dimineata (sad face).
Aiurea...
Ochii ma implora sa trag pe dreapta dar acei cativa neuroni nu imi dau cale libera..E trist si urat in acelasi timp,sa stau singura in camera asta "incinsa",pentru ca este extrem de cald si sa astept primele raze de soare sa-mi atinga tenul.Sa astept primul lui telefon de "`neata".Si tot asa...
Insa nu-mi pot lua gandul de la tata..De ce a trebuit sa plece chiar acum?De ce?O sa fie cea mai aiurea aniversare de 17 ani..Chestia e ca am atatea chestii amestecate in cap de la oboseala,incat incep sa deviez din nou si sa o iau pe langa drum,sunt obosita bata-ma vina!
Ma opresc aici momentan,inainte de a scrie alte porcarii.
Sunt praf.

Niciun comentariu: